Sosiaalinen media ja sisällönhallinta
Sosiaalinen media ja sisällönhallinta
Sosiaalisen median markkinoinnin tarkoitus on herättää kiinnostusta kello- ja korutuotteitasi kohtaan, ohjata tämä kiinnostus verkkosivuillesi ja muuttaa kiinnostus myynniksi. Tämä voi sisältää kampanjoita, alennustarjouksia, kiinnostavia kohteita tai uutisia yrityksestäsi. Sosiaalisen median sisältöä julkaistaan eri alustoilla, kuten blogeissa, sähköpostikampanjoissa, Facebookissa, Instagramissa, Pinterestissä ja Twitterissä. Se voi olla myös PPC-mainosten (Pay per Click) muodossa Facebookissa ja Googlessa. Yleinen väärinkäsitys on, että sosiaalisen median sisällön hallinnointia on se, että vain julkaiset jotain sosiaaliseen mediaan. Mutta juuri sitä se on. Pelkkä lähettäminen. Sosiaalisen median hallinta edellyttää taitojen yhdistelmää: copywriting, graafinen suunnittelu, kanavien hallinta, data-analyysi, markkinasuunnittelu. OWUP kehittää ja toteuttaa strategian, joka sisältää yksityiskohdat:
Yrityksesi myy käsityöläisten suunnittelemia koruja ja kelloja. OWUP suunnittelee sosiaalisen median kampanjoita, joissa hyödynnetään markkinoinnin taidetta palkitsevien asiakassuhteiden rakentamiseksi.
Tehokas sitoutuminen sosiaaliseen mediaan ei ainoastaan lisää kello- ja koruliikkeesi näkyvyyttä verkossa, vaan se myös yhdistää yrityksesi nykyisiin ja tuleviin asiakkaisiin henkilökohtaisella tavalla. Kun ihmiset tuntevat olevansa enemmän yhteydessä koru- ja kelloliikkeeseesi, he ostavat sinulta todennäköisemmin. OWUP auttaa sinua rakentamaan suhteita asiakkaisiin samalla tavalla kuin myymälässäsi: käsittelemällä heidän kiinnostuksen kohteitaan, herättämällä heidän uteliaisuutensa, mainostamalla brändiäsi ja tarjoamalla kannustimia ostaa tuotteitasi.
Sosiaalisen median viestit ovat brändisi ääni verkossa. Jotta tämä ääni kuuluisi, OWUP suunnittelee johdonmukaiset graafiset esitykset, yrityksen logon ja kirjasintyypin. Yhtä tärkeää on kirjaimellinen ääni – mainosten, blogisisällön ja muun mainosmateriaalin sanamuoto. Kaikki muokataan vastaamaan kello- ja koruasiakkaiden tarpeita ja toiveita.Päätavoitteena on luoda seuraajia, potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluistasi. Kun seuraajat innostuvat uusista uutuuksista ja antavat hyödyllisiä neuvoja korujen ja kellojen hoitoon, seuraajista tulee ostajia.
Sosiaalisen median ensisijainen tavoite on saada liikennettä verkkosivuillesi ja muuntaa tämä liikenne ostaviksi asiakkaiksi sekä suoraan verkossa että myymälässä. Jotta tämä onnistuu ja hakukoneiden sijoitukset paranevat, sosiaalisen median sisällön on oltava:
Nämä ovat vain joitakin tapoja lisätä liikennettä ja konversiota verkkosivustollesi. Tärkein periaate on luoda mielenkiintoista ja alkuperäistä sisältöä sosiaaliseen mediaan säännöllisin väliajoin.
Sosiaalisen median hallinta on strateginen prosessi, jossa luodaan, aikataulutetaan, analysoidaan ja käsitellään sosiaalisessa mediassa, kuten Facebookissa, Instagramissa ja Twitterissä, julkaistua sisältöä. OWUP suunnittelee sosiaalisen median hallinta- ja sisältösuunnitelmia jalokivi- ja kelloseppiä varten, jotta he voivat tavoittaa uusia asiakkaita verkossa ja edistää brändiään. Se on paljon muutakin kuin pelkkää lähettämistä. Se on OWUPin palkkaamista postaamaan tarkoituksella. Jos haluat nähdä, miten voimme hallinnoida sosiaalista mediaasi, jotta saat sitoutettua enemmän asiakkaitasi, täytä alla oleva sähköpostilomake.
"*" näyttää pakolliset kentät