Digitaalinen strategia, joka tuottaa tuloksia

Digitaalisen strategian kehittäminen

Toki me rakennamme verkkosivustoja, kirjoitamme blogisisältöä ja julkaisemme sosiaalisessa mediassa. Vielä tärkeämpää on, että kehitämme dataan perustuvan digitaalisen strategian, jossa näitä elementtejä hyödynnetään kiinnostuksen herättämiseksi brändiisi ja lopulta uskollisten asiakkaiden luomiseksi, jotka luottavat sinuun kello- ja korutarpeidensa tyydyttämisessä.

Ajattele digitaalista strategiaasi käsitteellisenä kehyksenä, jonka avulla saavutat liiketoimintasi tavoitteet ja maksimoit kilpailuedun, kasvun, voiton ja arvon. OWUP toteuttaa digitaalisen strategiasi käyttämällä kokemustamme ja kurinalaisuuttamme tavoitteidesi saavuttamiseksi.

Yhdessä tarkastelemme kokonaisuutta ja päätämme, miten voimme hyödyntää verkkoteknologiaa ja sisältöä liiketoiminnan suorituskyvyn parantamiseksi. Tehokkaan digitaalisen strategian laatimiseksi meidän on keskusteltava seuraavista asioista:

Kysy itseltäsi tätä
  • Jos teillä on jo verkkosivusto, mikä on asiakasliikenteen ja konversioiden taso ja miten haluaisitte parantaa sitä? Edustaako sivusto tarkasti brändiänne? Onko teillä blogi ja tarvitsetteko sitä? Ovatko tuotekuvat ja -kuvaukset ajan tasalla ja kuvaavatko ne tarkasti varastoa? Onko teillä toimiva chatbot? Miten sivustosi sijoittuu kilpailijoihin verrattuna?
  • Jos sinulla ei ole verkkosivustoa, miltä haluat verkkosivustosi näyttävän? Mitä toivoisit verkkosivujen voivan tehdä, jotta voisit kasvattaa jalanjälkeäsi internetissä ja lisätä brändisi tunnettuutta ja myyntiä?
  • Mikä on SEO-strategia? Onko sinulla avainsanaoptimoinnin tarkistuslista?
  • Kuinka paljon käytät digitaalisiin mainoksiin, mihin sijoitat niitä (Google, Facebook, Instagram) ja saavutatko odotettuja tuloksia?
  • Onko sinulla sähköpostilista mahdollisista asiakkaista? Miten arvioisit sähköpostikampanjasi vaikuttavuutta?
Hanki digitaalista etumatkaa

Digitaalinen strategia on jatkuva prosessi. Se on tilaisuus oppia samalla, kun edistät myyntiä ja laajennat digitaalista läsnäoloasi. Ja tehdä muutoksia sen perusteella, mikä toimii ja mikä ei. Digitaalisuus on työkalu. Se ei ole tavoite. Se, että sinulla on verkkosivusto, julkaiset viestejä sosiaalisessa mediassa ja lähetät sähköposteja asiakkaille, ei välttämättä tarkoita, että olet saavuttanut tavoitteesi. Sinun on mitattava, mitä teet digitaalisesti, jotta voit varmistaa, että tavoitteesi saavutetaan. OWUP voi auttaa sinua mittaamaan digitaalisten työkalujesi onnistumista. Ja sitten käyttää näitä työkaluja vielä suuremman menestyksen saavuttamiseksi. Täytä alla oleva lomake, niin voimme yhdessä tutkia, miten voimme auttaa sinua kasvattamaan liiketoimintaasi sekä verkossa että myymälässä.

Ota yhteyttä